.

.

Sunday 25 May 2014

Aztec blazer

Hello ,hello.
So I am back to blogging , for good this time, and I made some changes.
My hair is not a crazy colour anymore , and as people say when there is a change in a womens life , she needs new hair....or something like that.
I have changed the adress of my blog.
I have put all my previous posts to private as I felt like I need a change and a brand new start aswell.
And the last big change is that I shall blog in both languages I speak English and Polish.
I will be posting loads from now  , so stayed tuned :)

***

Hej, hej.
 Powróciłam do blogowania , tym razem na dobre z pewnymi zmianami.
Moje włosy nie sa juz szalenie kolorowe , jak to sie mówi gdy zmiany w życiu kobiety nadchodzą ona zmienia fryzurę... czy jakoś tak .
Zmianilam tez nazwe mojego bloga.
Wszystkie moje poprzednie posty ustawiłam jako prywatne ponieważ potrzebowałam zmiany , nowego początku.
No i kolejna dużą zmiano jest to ze pisze teraz w dwóch językach , polsku i angielsku.
Od teraz będę dodawać wiele postów wiec zapraszam to wpadania na mojego bloga częściej :)

***




Dress-New Look|Blazer-Primark


xxx
Suzanne Marie


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...